Friday, December 7, 2018

BBM3410/18 : CERITA MUKA BUKU

.
.
.

Tugasan mengejut + tiba-tiba.. Prof minta kami muat naik status di facebook pulak. Aku pulak bila dah ada intagram akaun fb ni dah kurang nak buat post apa-apa. Fungsi fb aku orang je yang tag aku tak pun aku hide apa-apa untuk bacaan peribadi. Kali ni untuk tidak habukkan lagi fb tu maka kena jugak buat status untuk tugasan Prof tersayang. Arahan beliau muat naik gambarnya dan cerita pengalaman masuk kelasnya iaitu Multimedia dalam Bahasa.

Prof ni sibuk kalahkan menteri,hahaha...agak sukar nak terserempak untuk berswafoto demi tugasan.Bila dengar kawan cakap Prof ada kelas bilik Al-Hadi makan dengan gigih kami curi-curi ambik gambar dengan dia, nasib lagi baik bilik tu cermin jernih mesti pelajar kelas tu pelik kenapa kami menempel je kat pintu sambil swafoto. hahah...

Mungkin Prof perasan kot, kami berkumpul depan pintu tu maka keluarlah beliau menadah muka peminatnya itu,hahah..

Terima Kasih Prof bagi peluang kami bergambar. Dah selamat pun post di fb. 

Nak bukti????  Sila tengok bawah :


 POST 1 







POST 2





Sekian, entri kali ini. 


No comments:

Post a Comment

Review Buku : Aku Dia dan Pinky Promise_Extend Version Step Back

Assalamualaikum..Hai... Terus pada topik aku nak review  buku yang pada aku sangat UNIK. Dah diadaptasi ke drama nanti boleh tengok.....