Wednesday, December 18, 2019

Chizu Drink



Assalamualaikum dan Hai..😊


Tak tahu nak cerita apa. Sebab aku baru cuba satu minuman ni jadi boleh kot aku tampal sini.

Pernah dengar Chizu Drinks. Rasa ada je Mall terpilihlah. Salah satu di IoI City Mall Putrajaya yang aku singgah nilah.

Ni kedainya. (Sumber google)
Berhadapan dengan DUBUYO dan tepi WATSONS.

Memandangkan aku,Cheese Lover maka mesti nak singgah nampak besar gedabak letak logo halal dengan bangganya. Jadi aku cuba.


Chocolate Cheese Rm12 (exclude service tax)

 First Impression, Oishiii...serius cheese dia piawww! Berbaloi. Dah jatuh cinta tapi...Ada tapi, lepas tu minum air kosong.Hahaha.. manislah sikit.Bagi aku manis dia boleh bawa bincang lagi.


Uniknya cara minum pengalaman lain sikit. Yang ni tak guna straw jadi ada cara nak minum. Staff ada terang tambahan cara ada kat penutup. Kena tekan sikit penutup hujung yang timbul tu, nak bagi air keluar, tapi jangan tekan tempat kecil macam straw nak masuk yang agak tenggelam tu kang tumpah.



Tipsnya.


Belah Kiri..Royale Milk Tea Rm8 (Exclude Service Tax)


Ini kawan punya. Pun sedap... tak manis pun. So bolehlah pada yang tak suka manis.
Dua ini jelah mampu cerita sebab first time cuba.

Nak repeat tak? Yes,Pasti nak!!!!!
























No comments:

Post a Comment

Review Buku : Aku Dia dan Pinky Promise_Extend Version Step Back

Assalamualaikum..Hai... Terus pada topik aku nak review  buku yang pada aku sangat UNIK. Dah diadaptasi ke drama nanti boleh tengok.....