Tuesday, December 3, 2019

GAMES COMEL !


Assalamualaikum dan Hai....😉

.
.
.

Adalah satu kali tertengok story ig, eh bukan tertengok tapi memang selalu tengok pun haha..Ig seorang penulis novel fan fiction ni nama pena donutbenmochi..a.k.a Miran Othman. Kali kedua rasanya beli karya dia yang tu cerita lain kali. Sebab hari ni nak story mory pasal games yang aku terjebak sebabkan Kak Miran ni laa heboh kat Ig sampai semua pengikut dia terjebak termasuk aku.LoL..

Aku bukan kaki games weh, tapi kali ni memang aku terjebak..addicted sangat. Sebelum ni fon aku clean je dari games apa-apa. #fakta

.
.

Games tu ialah Miya's Everyday Joy of Cooking.Hah, masak?  mestilah games ni ramai perempuan yang install kan.Lelaki apa class main games ni..huhu. Sebab aku suka terutama COMEL.Aku benda-benda comel teramatlah suka.. Games ni penciptanya orang Korea. Biasalah, Korea comel-comel ni win kan.
Aku suka Grafik games ni sangatlah comel ada Miya, Minho dan seekor kucing nama Nacho. Entah berapa kali aku nak cakap comel tah.Hihihi..
.
.
 Games ni macam puzzle je..tengok ni gambarannya :- 

Yaa..Aku stuck level ni tak dapat2 ke level resepi  lain.. sob..sob..

Resepi ni macam kalau kat Malaysia macam begedil laa. Dapat tahu macam-macam makanan kebiasaan orang Korea. Banyak level main banyaklah tahu jenis makanan.


Ni grafik rumah Miya aku maksudkan..


Lepas habis satu-satu level yakni resepi tu boleh laa letak dalam Miya punya Instagram. Hahaha..comel...Again!!!

Baru 3 guys,sadis.....

Bolehlah cuba sekadar nak hilangkan bosankan..Good Luck!





3 comments:

  1. Ayo Raih Kesempatan Mendapatkan Uang Ratusan Juta Rupiah... Bandar Sabung Ayam Online Terbesar dan Terpercaya di indonesia, Kunjungi Website Kami Di Ayo Daftar Disini Sekarang Juga untuk mendapatkan akun Sabung Ayam anda.
    Hubungi kami di WA: +62-812-2222-995 & Telegram : @bolavitacc

    ReplyDelete
  2. Menarik dan comel pula gamenya.. Tapi kurang minat.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah kak sha.. saya jenis benda comel2. Itu yg main tp makin lama makin susah. Jd fed up pulak hilang kecomelannya.😅

      Delete

Review Buku : Aku Dia dan Pinky Promise_Extend Version Step Back

Assalamualaikum..Hai... Terus pada topik aku nak review  buku yang pada aku sangat UNIK. Dah diadaptasi ke drama nanti boleh tengok.....