Tuesday, November 13, 2018

BBM3410/18 : LIKE YANG BERHARGA

.
.
.

Hah kenapa like tu berharga? Ini semua sebab kelas multimedia. Selama ni gambar-gambar di Instagram dapat like ke tak kau tak dapat apa-apa pun kali ni sebabkan LIKE daripada Prof maka in shaa Allah dengan rasminya kami dapat markah.

Haaaa.... tu dia. Nak lagi bagus jika pakej dapat komen Prof itu tandanya #Kelakar kami berjaya. 

Tapi kan... entah kenapa laa # tu aku buat tak pernah kelakar. Tetiba rasa macam susah jugak nak buat kelakar ni.hahaha...

Memang jenis nak masuk Maharaja Lawak Mega kategori tak boleh masuk langsung.

Tapi dapat LIKE prof itu aku tertunggu, tak senang duduk kalau Prof tak sudi LIKE . Hahhha

Tak pernah aku tunggu orang LIKE Instagram weh.

Terima Kasih Prof.







No comments:

Post a Comment

Review Buku : Aku Dia dan Pinky Promise_Extend Version Step Back

Assalamualaikum..Hai... Terus pada topik aku nak review  buku yang pada aku sangat UNIK. Dah diadaptasi ke drama nanti boleh tengok.....