Tuesday, November 13, 2018

BBM3410/18 : SERLAHKAN BAKAT YANG TIDAK SEBERAPA ADA_ II

.
.
.

Minggu 9 dah kuliah aku, jadi minggu baru adalah minggu dengan tugasan multimedia yang baru. Setelah video pertama iaitu One Shot sudah dipersembahkan dengan rasa macam tak ada muka di depan sebab malu.Hahha... sekurang-kurangnya dah selesai. 

Walau video kami tak berapa sempurna,hahaha..Alhamdulillah betul pun dah ok kan.Urmmmm..Jom teruskan kepada tugasan kedua.

Tugasan seterusnya, Prof N minta kami laksanakan video One Shot Two Layer pulak. 

Video ni, ada 2 Layer sebab akan ada orang yang menyanyi dan ada orang yang lakonkan lirik lagu tu. Dengan tu, kami perlu mencari lagi lagu yang bersesuaian untuk senang kami buat tugasan ni.

Kumpulan aku, Akasia Production telah memutuskan untuk membuat lagu Sahabat nyanyian Najwa Latif, Syamkamarul & Sleeq. 

Sesuai sangat laa tu Sahabat kan,Yeah  tak dapat dipertikaikan laa....

Jadi tunggulah hasilnya yang akan ditayangkan di kelas minggu depan.




No comments:

Post a Comment

Review Buku : Aku Dia dan Pinky Promise_Extend Version Step Back

Assalamualaikum..Hai... Terus pada topik aku nak review  buku yang pada aku sangat UNIK. Dah diadaptasi ke drama nanti boleh tengok.....